Obniżka! Sześciolatek w roli ucznia. Zobacz większe

Sześciolatek w roli ucznia. Pr.zb.pod red: M. Kwaśniewskiej i J. Lendzion

Nowy produkt

Wydawnictwo Pedagogiczne ZNP Sp. z o.o.

Pr.zb.pod red: M. Kwaśniewskiej i J. Lendzion

9788371733215

2016



Sześciolatek w roli ucznia.
Praca zbiorowa pod redakcją
Małgorzaty Kwaśniewskiej i Joanny Lendzion.

Więcej szczegółów

Ten produkt nie występuje już w magazynie

Twoja cena:

37,40 zł brutto

-15%

44,00 zł brutto

37,40 zł za egz.

Więcej informacji

Choć znowelizowana ustawa oświatowa rodzicom sześciolatków pozostawia do wyboru przedszkole lub szkołę, nie ulega wątpliwości, że część z nich wybierze to drugie rozwiązanie. Czy wobec tego szkoła i nauczyciele są w pełni gotowi na przyjęcie o rok młodszych uczniów? Czy wszyscy nauczyciele sześcioletnich pierwszoklasistów potrafią właściwie organizować zabawę, która jest podstawową formą aktywności dzieci w tym wieku? To tylko przykładowe pytania, na które muszą odpowiedzieć sobie sami nauczyciele, ale odpowiedzi te z pewnością bardzo interesują także rodziców najmłodszych uczniów.
    Nowa sytuacja wymaga wielostronnych zmian w pracy nauczycieli, zobowiązując ich do poszerzenia kompetencji zawodowych w zakresie: prakseologii, komunikacji, współdziałania, kreatywności, technologii informacyjnej, aksjologii itd. Nauczyciele, świadomi różnic pomiędzy siedmioletnim – „oswojonym” a sześcioletnim – „nowym” pierwszoklasistą, wciąż poszukują źródeł informacji wspierających działania edukacyjne w nowej rzeczywistości. Jednym z nich jest publikacja Sześciolatek w roli ucznia, adresowana zarówno do nauczycieli, jak i rodziców oraz studentów pedagogiki, stanowiąca aktualizację poprzedniej pozycji pt. Dziecko sześcioletnie w szkole (której nakład został już wyczerpany), wzbogacona o nowe artykuły, wskazówki dla nauczycieli i rodziców oraz wyniki najnowszych badań.
    Sześciolatek w roli ucznia składa się z sześciu rozdziałów zawierających opracowania z zakresu pedagogiki porównawczej, psychologii, biomedyki i metodyki. Ważne miejsce zajmuje tu problem diagnozowania rozwoju dziecka wraz z klasyfikacją wybranych zaburzeń. Nie pominięto również znaczenia szeroko pojętych nowatorskich działań pedagogicznych.

Opis

FAKTURA16-11/0118/FVS-G
AutorPr.zb.pod red: M. Kwaśniewskiej i J. Lendzion
ISBN/ISSN9788371733215
miejsceKilelce
okładkamiękka
Rok wydania2016
Ilość stron306

Podobne produkty