Nowy Obniżka! Język–lektura–interpretacja w dydaktyce szkolnej. Zobacz większe

Język–lektura–interpretacja w dydaktyce szkolnej. red.: Ewa Jaskółowa, Małgorzata Wójcik-Dudek

Nowy produkt

Uniwersytet Śląski. Wydawnictwo

red.: Ewa Jaskółowa, Małgorzata Wójcik-Dudek

9788322634653

2018

1



Język – lektura – interpretacja w dydaktyce szkolnej.

Więcej szczegółów

Twoja cena:

26,61 zł brutto

-15%

31,30 zł brutto

26,61 zł za egz.

Więcej informacji

Ewa Jaskółowa – prof. dr hab., kierownik Katedry Dydaktyki Języka i Literatury Polskiej Uniwersytetu Śląskiego. Od początku swej kariery naukowej interesuje się problemami literatury i dydaktyki. Sprawność interpretacyjną i świadomość literaturoznawczą uznaje za podstawę działań dydaktycznych nauczyciela języka polskiego w szkole. Jest autorką kilku książek: Poetyckie podróże Stanisława Balińskiego (Katowice 1988), Od poezji kosmosu do poezji czasu. Studium o twórczości Stanisława Ciesielczuka(Katowice 1997), Od „Bogurodzicy” do poezji Szymborskiej. Historialiteratury (Warszawa–Chicago 2001), „Kto to był”. Żona Lota w poezji XXwieku, czyli rozbijanie stereotypu (Katowice 2006). [2012] [R]

Małgorzata Wójcik-Dudek, doktor nauk humanistycznych, adiunkt w Katedrze Dydaktyki Języka i Literatury Polskiej Uniwersytetu Śląskiego.

 

Zainteresowania badawcze: dydaktyka literatury, literatura dla dzieci i młodzieży, teatr jako forma spotkania z tekstem literackim.

Opis

Autorred.: Ewa Jaskółowa, Małgorzata Wójcik-Dudek
ISBN/ISSN9788322634653
miejsceKatowice
okładkamiękka ze skrzydełkami
Rok wydania2018
Ilość stron282
Wydanie1

Podobne produkty