Nowy Obniżka! Współczesne media media multimodalne Tom 2 Multimo Zobacz większe

Współczesne media media multimodalne Tom 2 Multimo Hofman Iwona, Kępa Figura Danuta

Nowy produkt

Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skł

Hofman Iwona, Kępa Figura Danuta

9788322790847

2018



Współczesne media media multimodalne Tom 2 Multimodalność mediów elektronicznych

Więcej szczegółów

Ten produkt nie występuje już w magazynie

Twoja cena:

30,35 zł brutto

-15%

35,70 zł brutto

30,35 zł za egz.

Więcej informacji

Książka „Współczesne media – media multimodalne” sama jest multimodalna, a w zasadzie interdyscyplinarna. Badacze z kilku polskich ośrodków medioznawczych i językoznawczych zadają pytania o metodologię, naukowe podstawy, perspektywy poznawcze multimodalności, a autorzy, których prace znalazły się w części materiałowej, próbują pokazać, jak działają oparte na teorii multimodalności analizy i interpretacje. Komunikacyjny chaos, w którym funkcjonujemy co najmniej od kilkunastu lat, jest w zebranych w tym tomie tekstach porządkowany przez wielokodowość, wielowarstwowość czy wielometodologiczność zaprezentowanych badań.  Warto poznać ich wyniki, zanim media przekształcą się w multimodalne albo postmultimodalne, niepoznawalne racjonalnie byty.

Z recenzji dr. hab. prof. KUL Pawła Nowaka

Opis

AutorHofman Iwona, Kępa Figura Danuta
ISBN/ISSN9788322790847
okładkamiękka
Rok wydania2018
Ilość stron212

Podobne produkty