Nowy Obniżka! Poczucie podmiotowości pedagogów szkolnych a ich o Zobacz większe

Poczucie podmiotowości pedagogów szkolnych a ich o Joanna Wierzejska

Nowy produkt

Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skł

Joanna Wierzejska

9788322790984

2018



Poczucie podmiotowości pedagogów szkolnych a ich osobowościowe wyznaczniki pracy

Więcej szczegółów

Ten produkt nie występuje już w magazynie

Twoja cena:

33,92 zł brutto

-15%

39,90 zł brutto

33,92 zł za egz.

Więcej informacji

Problematyka podjęta w książce jest niezwykle aktualna i wartościowa poznawczo i aplikacyjnie. Pedagog szkolny jest nie tylko doradcą i konsultantem, mediatorem i terapeutą, opiekunem i wychowawcom, ale także osobą współpracującą z różnymi instytucjami wspomagającymi szkołę w realizacji jej funkcji. Podmiotowość stanowi niezbędny warunek właściwego pełnienia przez niego roli zawodowej oraz warunek indywidualnego rozwoju profesjonalnego [...]. Publikacja ta wpisuje się w nurt myślenia o pedagogu szkolnym jako kreatorze nowatorskich działań wychowawczych, spełniającym kluczową rolę w systemie pracy opiekuńczej i wychowawczej w środowisku szkolnym [...]. Przedstawione mi do oceny opracowanie uważam za niezwykle przejrzyste, spójne, logiczne i dopracowane pod względem procedury badawczej oraz analizy danych empirycznych. Zastosowane metody i techniki badawcze o dużych walorach psychometrycznych dostarczyły rzetelnego materiału empirycznego, który w sposób profesjonalny został opracowany [...]. Sądzę, że praca spotka się z dużym zainteresowaniem czytelników oraz wydatnie wzbogaci rynek księgarski o cenną publikację dotyczącą funkcjonowania zawodowego pedagogów szkolnych.
Z recenzji Prof. dr. hab. Waldemara Furmanka

Opis

AutorJoanna Wierzejska
ISBN/ISSN9788322790984
okładkamiękka
Rok wydania2018
Ilość stron324

Podobne produkty